Seppuku

 

Држава у којој Уједињени региони Србије, странка настала из Г17+, води главну реч у економији и сада заговара регионализацију и промену Устава – не треба да постоји.

Ако већ нису Срби, да су бар Јапанци ови наши генерали, па да од срамота изврше, колективно, један хара-кири.

Seppuku was a key part of bushido, the code of the samurai warriors; it was used by warriors to avoid falling into enemy hands, and to attenuate shame and avoid possible torture. Samurai could also be ordered by their daimyo (feudal lords) to carry out seppuku. Later, disgraced warriors were sometimes allowed to carry out seppuku rather than be executed in the normal manner. The most common form of seppuku for men was composed of the cutting of the abdomen, and when the samurai was finished, he stretched out his neck for an assistant to decapitate him. Since the main point of the act was to restore or protect one’s honor as a warrior, those who did not belong to the samurai caste were never ordered or expected to carry out seppuku. Samurai generally could carry out the act only with permission.

From Wikipedia

 

7 Responses to Seppuku

  1. Varagić Nikola каже:

    Od rešenja pomenutih pitanja zavisiće, naravno, i prosleđivanje zahteva za kandidaturu Srbije u EU, odnosno, podnošenje molbe za koju nam je stigao upitnik, sa malim zakašnjenjem; doduše poslali su nam ga po Krkobabiću koji je bio ubeđen da je reč o uputstvu za korišćenje nekog leka, pa je danima, sa najužim rukovodstvom PUPS-a, pokušavao da provali koji se to paragraf odnosi na noćno mokrenje, i gde to uz EKG, EEG mogu besplatno da urade i taj MMF.

    Upitnik k’o upitnik nije težak, i našima neće trebati više od 18 godina da ga ispune.

    Reč je o 10 jednostavnih pitanja, na koje odgovori uveliko postoje, samo ih valja ubeležiti.

    Da li je Srbija pravno uređena država?!

    Ne, ona je bespravno neuređeni geografski pojam, s organima vlasti, nalik državnim!

    Da li je sudstvo u Srbiji nezavisno?

    Apsolutno, malo ko zavisi od plate, mnogo više primaju sa strane!

    Šta Srbija čini po pitanju smanjenja nezaposlenosti i socijalnih davanja najugroženijima?

    Ne meša im se u posao, ljudi su ovde slobodni da budu šta žele, makar i socijalni slučajevi. Podržavamo sve što narod čini srećnim!

    Penziona politika?

    Imamo penzionere u politici, naravno! Otkad su u parlamentu živnuli su kao da su na vijagri…

    Rešavanje pitanja izbeglih i raseljenih?

    Ne sekirajte se, izbegavamo ih i raseljavamo i dalje, kao da nisu tu! Nećete ih ni primetiti ako svratite.

    Pitanje nacionalnih manjina?

    Postavljaju oni neka pitanja, da, ali se trudimo da ih ne čujemo. Ako baš mora, ode Rasim, zapreti da će odseći sebi prst i oni ućute.

    Monetarna politika?

    Mesecima već naš sokol od dinara uspešno ćera onaj kukavni evro pred sobom. Ne sme jadan od straha ni da se osvrne za sobom…

    Korupcija?

    Sporadična pojava – tu i tamo, više tu nego tamo. Zakonom smo definisali da korupcija zapravo ne postoji, sve do milion evra smatra se poklonom, simboličnim znakom pažnje.

    Reorganizacija i modernizacija vojske?

    Reorganizovali je do dezintegracije. Moderna je i te kako, koristi najsavremenije deterdžente i izbeljivače. To nije moja vojska – to je moja „šauma“.

    Racionalizacija državne administracije?

    Nema kud više, u radnom odnosu ostala samo prva dva kolena srodstvenika – dalja familija dobila otpremnine i otkaze!

    Mihailo Medenica

    http://www.pressonline.rs/sr/kolumne/story/138711/Mleko+za+Mladi%C4%87a.html

  2. Varagić Nikola каже:

    NOVI PAZAR 31. 10. 2010

    TANJUG

    Zukorlić: Autonomija Sandžaka stub stabilnosti Srbije

    Glavni muftija Islamske zajednice u Srbiji Muamer Zukorlić izrazio je nadu da će posle narednih izbora u zemlji nastati nova politička snaga koja će shvatiti da je autonomija Sandžaka stub stabilnosti Srbije, ali i Crne Gore

    Muftija Zukorlić je u intervju katarskoj tv mreži „Al džazira“ (Aljazeera) rekao da nema sumnje da je projekat autonomije Sandžaka neophodan muslimanima koji žive u Srbiji i da je to u skladu sa Ustavom.

    „Ustav poznaje autonomnost i unutar Srbije postoji Vojvodina koja je autonomna“, rekao je Zukorlić i dodao je Srbija na putu ka Evropskoj uniji prihvatila koncept regionalizacije u okviru kojeg muslimani u Sandžaku sada vide šansu za rešavanje tog pitanja.

    Zukorlić je rekao da, iako bošnjački političari, Rasim Ljajić i Sulejman Ugljanin, prihvataju rasparčavanje Sandžaka unutar regiona u Srbiji, muslimani koji u toj regiji žive „tu nepravdu nikada neće prihvatiti“.

    Muftija je rekao da su bošnjački predstavnici u Vladi Srbije – ministri Ugljanin i Ljajić, „odustali od prvobitnih ciljeva koje su zagovarali, a na osnovu kojih su dobili poverenje glasača“.

    „Oni su pokazali da nisu predstavnici muslimana u Vladi već zastupnici Vlade medju muslimanima, brane Vladu od muslimana… oni su prodali interese bošnjaka radi vlasti…“, kazao je Zukorlić.

    Muftija je potvrdio da je nedavno podržao osnivanje nove bošnjačke političke opcije u Sandžaku, ali je dodao da je spreman da podrži i neku, kako je rekao, srpsku stranku koja će muslimanima garantovati ostvarivanje njihovih prava i sloboda.

    Zukorlić je u intervjuu ustvrdio da zvanični Beograd najbolje funkcioniše pod pritiskom sa strane, bez obzira odakle dolazio i da zato on i njegovi sledbenici ne zaobilaze nijednu adresu, bilo da je reč o Ujedinjenim nacijama ili EU, za obraćanje u pogledu njihovih prava.

    „Nije važno odakle pritisak na Beograd dolazi, važno je da je jak“, kazao je muftija.

    Zukorlić je ponovio da se muslimani Bošnjaci u Srbiji nalaze pod pristiskom stalne diskriminacije po verskoj i nacionalnoj osnovi koje oni žele da prevazidju mirnim putem, ali im se to ne dozvoljava.

    „Kad god pokušamo da te probleme rešavamo mirnim putem i kroz institucije nailazimo na opstrukciju ili na zabranu osnivanja institucija“, požalio se muftija.

    Istina, kazao je muftija, Srbija se u poslednjih nekoliko godina deklariše kao poštovalac ljudskih prava, demokratije i da teži evropskim integracijama, ali je to, tvrdi on, samo „prividan politički gest“.

    Zukorlić je u prilog toj tvrdnji naveo da, uprkos Zakonu o ravnopravnosti crkava i verskih zajednica, Srpska pravoslavna crkva „vodi glavnu reč, ima svu moć I uticaj u državi“.

    Zato je, kazao je Zukorlić, mešihat kojim on rukovodi, zatražio dolazak medjunarodnih posmatrača u Sandžak.

    Muftija je negirao da je tražio da vlasti u Srbiji pregovaraju s njim već da je, kako je rekao, tražio razgovor radi prevazilaženja problema koji će se u suprotnom nagomilati, s tim da o verskim pitanjima razgovaraju verski predstavnici, a o nacionalnim nacionalni…

    Muftija tvrdi da se njegove reči najčešće pogrešno interpretiraju pa se tako njegova upozorenja u Beogradu doživljavaju kao pretnje.

    Zukorlić je za podele muslimana u Sandžaku optužio srpske bezbednosne službe, kojima je cilj zaustavljanje razvoja muslimanskih versko-prosvetnih institucija stvorenih u poslednjih 15 godina od kada je on na čelu mešihata – od mekteba do Internacionalnog univerziteta

  3. Varagić Nikola каже:

    BEOGRAD 31. 10. 2010

    Beta

    Beograđanin tvrdi da su mu sina teško povredili policajci

    Beograđanin Željko Grijak rekao je večeras da su njegovog maloletnog sina teško povredili pripadnici interventne jedinice policije zbog čega je mladić smešten na Vojno-medicinsku akademiju

    Grijak je za agenciju Beta kazao da je njegov sin pretučen, uboden nožem u butinu, da mu je isečeno jedno uho i da tvrdi da su za to odgovorni policajci koji su ga zaustavili kod stadiona Fudbalskog kluba Rad neposredno pred današnju utakmicu tog kluba i Vojvodine.

    U MUP-u je agenciji Beta rečeno da su im poznate te optužbe i da se ceo slučaj istražuje. Isti izvor je kazao da će MUP „izaći u javnost sa činjenicama“ kada se istraga okonča.

    Grijak je dodao da je sve počelo kada su policajci na Trošarini zaustavili grupu navijača Rada među kojima je bio i njegov sin.

    Policajci su im rekli da je reč o utakmici visokog rizika i da na nju ne mogu da idu u grupi, već samo „dvojica po dvojica“.

    Prema njegovim rečima, njegov sin najviše se bunio zbog takvog stava policije, pa su mu pripadnici MUP-a naredili da se vrati kući i kazali mu da ne sme na stadion.

    Međutim, sedamnaestogodišnji B.G. je ušao u autobus i odvezao se do stadiona na Banjici. Tamo su ga ponovo zaustavili isti policajci, prepoznali ga i uveli u svoj kombi.

    Grijak je naveo da mu je sin ispričao da su policajci odmah počeli da ga tuku u kombiju, a da je potom neko od njih predložio da ga odvezu do Banjičke šume.

    Prema njegovim rečima, policajci su u šumi izveli B.G. iz kombija, a on tvrdi da ga je jedan policajac tu ubo nožem u butinu i zasekao po uhu.

    Grijak je dodao da mu je sin ispričao da su se policajci uplašili kada su videli da je B.G. sav krvav, da su ga ponovo uveli u kombi i odvezli do Banjičkog groblja.

    Tamo su ga, prema njegovoj tvrdnji, ostavili da leži na zemlji i naredili mu da ne ustaje dok oni ne odu. Nakon što su policajci otišli, B.G. je pozvao roditelje koji su ga odvezli na VMA.

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s

%d bloggers like this: