Добар производ

Напокон се на тржишту појавио “српски фијат“. Видим по медијима да је председник републике постао промотер. Морам признати да је направљен добар производ. Уложене су године рада. Председник је постао добар манекен, врхунски обучен од стране стручњака за маркетинг.

Само што је без ефекта, ускоро ће да пукне, а за пар година нико се неће ни сећати да је некада владао Србијом. 

Осим ако се за 5 година не појави у реклами за нови модел Фијата.

6 Responses to Добар производ

  1. Varagić Nikola каже:

    11. 03. 2012

    Nedelja… Mihailo Medenica

    Predsednički izbori

    Na glamuroznoj, svetskoj premijeri u Ženevi predstavljen je ponos srpske auto-industrije – „Boris 2012. – napravljen da traje po svaku cenu“

    Prema rečima konstruktora, „Boris“ je namenjen prvenstveno onima koji ne uživaju toliko u vožnji, koliko u vozanju kroz maglu, mrak i bespuća, čineći i stranputicu stazom koja nema alternativu.

    Reč je o predizbornoj, ful verziji s pogonom na sva četiri koaliciona točka, unapređenim sistemom vešanja o grbaču naroda kojem je namenjen i euro 110 dinara motorom najnovije generacije koji kao pogonsko gorivo koristi mešavinu obećanja, nadanja i očekivanja koja „Boris“ sagoreva ekološkim sistemom poslednje generacije „Dulić – počistimo Srbiju da Srbija ne počisti nas“.

    Mada je kao promoterka modela bila najavljena Dženifer Lopez, gospođa pozamašne pozadine, umesto nje se pojavio Mlađan Dinkić, čovek pozamašnog političkog apetita, koji će najverovatnije ići kao dodatna oprema uz „Borisa 2012″, nalik rezervnom točku koji vas neće odvesti ni do najbližeg vulkanizera ili mirišljavoj jelkici čija aroma više iritira vozača negoli što osvežava vazduh…

    Ipak, posetioce sajma koji su nemo i fascinirano stajali pred superiornom mašinom najviše su oduševile performanse motora, čije su glavne komponente izrađene u Srbiji i upakovane u „Borisa“, naizgled mimo svake logike i nekadašnjih postulata, ali tako umešno da se i laiku čini kao da baš tu pripadaju i da se savršeno uklapaju u profil vozila koje će vas bezbedno, udobno i ekonomično odvesti – nikuda.

    Naime, glava motora izlivena je od legure „Ivica“, napredne tehnologije koja se prilagođava svakom sistemu obrade ne gubeći pritom svojstvo reciklaže, koja ga čini nezamenljivom sirovinom u auto-industriji, čak i za neke „naprednije“ modele ukoliko se ukaže prilika…

    Kuriozitet motora svakako su samo dva klipa – „Krka“ i „Palma“, nekadašnji restlovi poljoprivredne mehanizacije, danas kalibrisani da velikim prohtevima i visokim standardima učine mašinu visokoturažnom, čak i u vreme ekonomske krize, koja je desetkovala i nekad mnogo naprednije auto-industrije.

    Što se ostalih karakteristika „Borisa“ tiče, važno je napomenuti da su konstruktori osobitu pažnju posvetili sistemu navigacije, ugradivši u ovo drumsko čudo „Mrku“, sistem navigacije koji prepoznaje put i tamo gde ga nema, čineći da na odredište uvek stignete pre roka, sve i da automobil zakaže.

    Još jedna od novina, specijalno izrađena za ovaj model, jeste kočioni sistem „Rasim“, namenjen sprečavanju proklizavanja „Borisa“ u krivinama i stvaranju privida kod potencijalnih kupaca da ovaj automobil pre svega vodi računa o njima, kojima je uostalom i namenjen – radničkoj klasi koju će „Boris“ sigurno vozati evropskim drumom…

    Naravno, jednaka pažnja posvećena je i enterijeru, odnosno uživanju u vozanju, čemu pre svega treba zahvaliti sedištima „Mićun“, u kojima se, kako stručnjaci tvrde, čovek oseća bogato nagrađenim ni za šta, odnosno, kao da mu je jedini posao da zavaljen u njih ne čini ništa, ne pita ništa i, što je najvažnije, ne dira ništa na instrument tabli, osim dugmeta „ZA“, koje treba pritisnuti svaki put kada kompjuter u „Borisu“ pred vozača postavi neki izbor.

    Poslednji, ali svakako najvažniji segment automobila je bezbednost, ovog puta poverena slavnoj i osvedočenoj industriji vazdušnih jastuka „Šule“, koji se aktiviraju već na minimalnoj opozicionoj brzini, ne dozvoljavajući da na čoveka za upravljačem utiče bilo kakva sila sa strane, jer samo aktiviranje „Šuleta“ garantuje stoprocentnu sigurnost od povreda glave koje bi rezultirale fatalnom upotrebom mozga i stvaranjem kritičkog mišljenja o „Borisu“, što je pri brzini od 200 Trivanki na sat ravno kvorumu u Skupštini – pogubno!

    ZA kraj još koja reč o dosad neviđenom ubrzanju koje ovaj automobil postiže u pomenutoj predizbornoj ful verziji – od nule do 100 procenata podrške razvija za dva i po „Cesida“, merne jedinice nadcenzuskog ubrzanja, sa tendencijom povećanja kako se razrađuje i bliži 6. maj.

    Inače, „Boris“ će se, kako saznajemo, u prodaji naći već početkom proleća, zasad u verzijama „lokalni karavan“; „republički kupe“, a možda i „predsednički kabriolet“, u zavisnosti od procene spin konstruktora da li među kupcima postoji dovoljno interesovanja za naručivanje tog ili, ne daj bože, nekog drugog modela.

    Kako su predstavnici sajma saopštili, uskoro počinje i velika nagradna igra u okviru promocije „Borisa“, čije će finale biti o Đurđevdanu, kada će iz kutija biti izvučeni listići sa glasovima (na)vozača, od kojih će samo osam miliona najsrećnijih imati privilegiju da ih naredne četiri godine voza „Boris“…

    http://www.pressonline.rs/sr/kolumne/story/207715/Predsedni%C4%8Dki+izbori.html

  2. […] Добар производ Like this:Свиђа ми сеБудите први коме ће се свиђати ово . […]

  3. Varagić Nikola каже:

    Vreme slikanja

    Dušan Miklja

    | 14. 03. 2012.

    Kada je najbolje vreme za slikanje? Da li kada ima najviše svetlosti? Uz neki prigodni dekor? U prirodi? Ne! Najbolje vreme za slikanje je uoči izbora. U industrijskoj hali. Ispred kola, u kolima ili na kolima. Može i na vršalici. Samo da se vidi ko je zaslužan što se nešto kreće ili pokreće.

    Sa stanovišta političke probitačnosti takav izbor ne može se osporiti. Sve što na izborima može doneti bilo kakvu dobit je ne samo korisno već i ispravno. Da li je, ipak, tako?

    Mada se o ukusima ne može raspravljati, moramo se upitati da li je u redu da se zvaničnici ponašaju kao predstavnici za štampu, kao takozvani PR (odgovorni za public relations). Da li im to priliči i doliči? Najzad, da li su u sukobu interesa ako – u suštini – reklamiraju određeni proizvod?

    Mogu se, naravno, razumeti njihove pobude. Kao što je jasna njihova poruka: da nas nije, ne bi bilo ni ovoga sa čim se slikamo. Da li to znači da strani ulagači daju svoje pare zbog ljubavi prema partijama na vlasti, državi i, najzad, samoj naciji? Naravno da ne jer je blisko pameti da ulažu kako bi zaradili, upravo tamo gde im je to isplativo i gde je radna snaga jeftinija.

    Zbog čega se tada uz novi proizvod ne bi slikao i radnik koji je manje plaćen nego njemu slični u zemlji proizvođača? Imajući u vidu da u ceni proizvoda u velikoj meri učestvuje cena radne snage, zaključite sami da li u dirljivoj ljubavi ima i nešto interesa.

    Kada bi, najzad, svi podražavali političke „trudbenike“ kako se slikaju uz omiljeni proizvod, tada bi u galeriji slika moralo da bude i mesta za beskućnike jer su i oni za nešto zaslužni, za pražnjenje kontejnera, na primer.

    http://www.blic.rs/Komentar/Svet-i-mi/311949/Vreme-slikanja

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s

%d bloggers like this: