Вечерње новости су то, нема везе ко је уредник

Ево како српска авиокомпанија, уз помоћ новинара Вечерњих новости и саветника потпредседника владе, са 10 (великим словима: ДЕСЕТ) половних авиона узетих на лизинг, представља “најбољу понуду у Европи“, а нема ни авион да прелети океан:

 

Ер Србија већ шири крила

Вечерње новости

Српска авио-компанија имаће најбољу понуду не само у региону, већ у читавој Европи.

До краја године имаће национална авио-компанија укупно шест летелица на лизинг, а до марта 2014. године стижу још четири. Просечна старост авиона је мања од девет година.

Први лет ка Абу Дабију. – „Јат“ има три „боинга“, који у наредних месец-два морају на велики ремонт и реч је о озбиљним вишемесечним радовима, а то кошта пола милиона евра по авиону – каже за „Новости“ Синиша Мали, саветник првог потпредседника Владе Србије.

АМЕРИКА је још далеко, јер директних летова из Београда неће бити ускоро.

За то су потребни широкотрупни авиони, које „Ер Србија“ засада не планира у својој флоти. Те линије подразумевају и екстра трошкове.

Али, „Ер Србија“ ће „ослушнути“ тржиште захваљујући уговору о заједничким летовима са „Ер Берлином“. Пратиће се ситуација, тако да та могућност директних летова ка САД и Канади није искључена.

www.novosti.rs/Er-Srbija-vec-siri-krila

Обавезно видети још:

Najveći u Evropi… 

Ево и података, довијених после 3-4 минута на Википедији, или Гуглу, о највећим авиокомпанијама у Европи:

Луфтханза (нем. Deutsche Lufthansa AG) је национална авио-компанија Немачке. Седиште јој је у Келну, али најзначајнија ваздушна лука је на Аеродрому Франкфурт. Тренутно је највећа авио-компанија у Европи по броју превезених путника и друга по величини флоте (после Ер Франс-КЛМ). Група Луфтханза има више од 400 авиона и скоро 100.000 радника у свету. Луфтханза је један од оснивача (заједно са Јунајтед ерлајнсом, Таи ервејзом, Ер Канадом и САС-ом) Стар Алијансе, другог по величини удружења светских авио-компанија коју данас сачињава 20 чланица.

Ер Франс (фр. Compagnie Nationale Air France) је француска авио-компанија са седиштем у Паризу, која од 2004. године послује у саставу Ер Франс-КЛМ групе. Лети на домаћим и међународним редовним путничким и карго линијама на 189 дестинација у 91. земљи на свим континентима, осим Аустралије. Пре уједињења са холандским КЛМ-ом, Ер Франс је био национална авио-компанија Француске. Ер Франс је запошљавао 102.422 радника. Флота броји скоро 400 авиона. КЛМ је имао преко 120 авиона пре спајања са Ер Франсом. 

 

3 Responses to Вечерње новости су то, нема везе ко је уредник

  1. Varagić Nikola каже:

    Bembela i bembelizacija

    AUTOR: MIHAL RAMAČ

    Na prvoj stranici nedeljnog izdanja za Vojvodinu, jednog od dva dnevna lista koja još liče na novine, objavljen je intervju s ministrom spoljnih poslova Ivanom Mrkićem sa sledećim podnaslovom: „Kroz takvu vrstu službe, Tito je prvi u celom svetu znao da je Bembela pao“. Čitalac koji nije čuo za tog „Bembelu“ traži objašnjenje u tekstu, ali i tamo nalazi samo navedenu rečenicu.

    Pre nego što je sve otišlo dođavola, „Bembela“ ne bi mogao da se pojavi ni na poslednjoj strani palanačkih novina. Korektor bi, kao poslednja linija odbrane, stavio znak pitanja i pitao prvo kolegu, a onda nekog nadležnijeg. Tačnije, pre tridesetak godina „Bembela“ nikad ne bi stigao do korektora. Ne bi stigao ni do lektora. Bio bi primećen i uklonjen ranije. Novine i danas, kao i pre tridesetak godina, imaju glavne urednike, njihove zamenike i pomoćnike, urednike rubrika i dežurne urednike. Imaju i novinare.

    Pre trideset ili četrdeset godina, uz sve mane onih vremena i ondašnjih novinara, nije bilo moguće ni da najstarije dnevne novine objave da je među najčitanijim knjigama u Italiji – „Apokalipsa“ od Đovanija.

    Kao i nekadašnji novinari, i današnji nastoje da što vernije služe vlastima. Nekadašnje vlasti su, osim poslušnosti, tražile i znanje. U vreme instant diploma, vikipedije, fejsbuka i tvitera znanje je postalo suvišno. Važno je da novinari i urednici smatraju da služe državi i narodu time što se bestidno ulaguju Koštunici, Tadiću, Nikoliću, Vučiću, Mrkonjiću…

    Kad jedna zemlja i društvo odu dođavola, „Bembela“ nije izuzetak, nego pravilo. Kako u novinarstvu, tako u politici, školstvu, zdravstvu, građevinarstvu. „Bembela“ na prvoj stranici novina svedoči samo o novinarsko-uredničkom neznanju, nemaru i aljkavosti. Bembelizacija svih ostalih delatnosti ostavlja pogubne dugoročne posledice.

    Objašnjenje: Bembela je Ahmed Ben Bela, nekadašnji predsednik Alžira; Đovani je apostol Jovan; Apokalipsa je Otkrovenje.

    http://www.danas.rs/danasrs/dijalog/bembela_i_bembelizacija.46.html?news_id=267410#sthash.OGBgR0eP.dpuf

  2. Varagić Nikola каже:

    Зашто је воз из Београда до Бара ишао 32 сата и ко је за то одговоран? На то питање јуче нико у Србији није имао прецизан одговор, осим оправдања да се вагон за превоз аутомобила два пута кварио и да је због великог невремена у Црној Гори дошло до додатног застоја на делу пруге кроз ту земљу.

    Министар саобраћаја Александар Антић затражио је јуче ујутру објашњење од „Железница Србије” зашто је воз стајао у Барајеву 11 часова. Исто то објашњење тражио је и Драгољуб Симоновић, директор „Железница” од својих подређених.

    – Наше железнице не могу да буду одговорне за све, али ћемо видети за тих 11 часова кашњења – казао је Антић додајући да ће одговорни бити кажњени у складу са прописима, али да прво треба испитати о чему је реч.

Постави коментар