И Милошевић је изградио подземну станицу Вуков споменик

 

Ministar za infrastrukturu i eneregetiku u Vladi Srbije Milutin Mrkonjić uputio je juče, povodom izgradnje mosta preko Ade Ciganlije, gradonačelniku Beograda Draganu Đilasu i predsedniku Skupštine grada, čestitku na „još jednoj velikoj radnoj pobedi na radost građana Beograda“.

Данас

4 Responses to И Милошевић је изградио подземну станицу Вуков споменик

  1. […] И Милошевић је изградио подземну станицу Вуков спомен… […]

  2. Varagić Nikola каже:

    DRAGOLJUB PETROVIĆ

    „Mostim“ na vodi

    U novoj godini nas očekuje još gora kriza, još gori izbori i još gori smak sveta – istaknuto je u novogodišnjoj poruci srpskog državnog vrha, te nije ni čudo što je natprosečan broj građana Srbije u prvim danima 2012. izašao na most, smišljajući najbolji način kako da neprimetno preskoči ogradu. Međutim, to je bilo apsolutno nemoguće zbog gužvi kakve ne beogradskim mostovima nisu zabeležene još od bombardovanja Srbije i popularne akcije „jebeš Kosovo, sačuvali smo mostove“ & rekonstrukcije Gazele – javile su ovdašnje TV postaje.

    Od sedam miliona građana Srbije na mostu nije primećen jedino Tomislav Nikolić, jerbo je on prošle godine već jedanput pokušao da se liši sopstvenog života, a u Bibliji & Beloj knjizi Srpske napredne stranke lepo piše: ne ponavljaj istu budalaštinu dvaput u 12 meseci – javile su agencije.

    U poslednjoj nedelji božićnog posta tako je samo dva posto građana Srbije rešilo da posti na vodi, dok je čak 98 odsto njih na pitanje u telefonskoj anketi: „Šta trenutno radite?“, odgovaralo: „Mostim na vodi“. Obradom podataka utvrđeno je da su svi oni, u trenutku kada su ih anketari pozivali, stajali na Mostu na Adi, u levoj ruci držeći mobilni telefon, a u desnoj fotoaparat na kome je bio zumiran pilon, žena, dvoje dece, svastika i slučajni prolaznik koji je uleteo u kadar.

    – Ko je ovaj?! – bilo je najčešće pitanje među građanima Srbije u prva dva dana Nove godine, kada su se šetači po mostu vraćali kućama i pregledali fotografije na kojima je bilo više slučajnih prolaznika nego članova uže i šire familije. Uključujući i pilon.

    Gradske službe Beograda su drugog januara saopštile da zbog velikog broja građana koji žele da se fotografišu na Mostu na Adi u svim pozama, vozači u prvih šest meseci 2012. godine treba da izbegavaju Most na Adi, i koriste alternativne pravce – Gazelu, Stari savski most, čamac, hipodrom, Aerodrom „Nikola Tesla“ & prsno plivanje.

    U televizijskoj anketi koja je snimljena na Mostu na Adi tokom prvog i drugog januara, građani su na pitanje: „Šta novi most znači za Srbiju i Beograd“ – mahom odgovarali: „Nova radna mesta i više posla“.

    – Od novog mosta očekujem mnogo novih poslovnih izazova – rekao je, recimo, Renato Grbić, ribar koji je do sada iz Dunava izvukao 22 ljudi. „Poslove ćemo proširiti i na Savu“ – podvukao je Grbić trljajući ruke.

    Na pitanje: „Koliko košta novi most?“ – čak 98 posto anketiranih građana Srbije bez Kosova i Metohije odgovorilo je „Šta košta da košta“. U novogodišnjem „Milioneru“ koji je BK televizija emitovala na Jutjubu i Tviteru, opet, na isto pitanje, takmičar nije mogao da se odluči ni za jedan od četiri ponuđena odgovora (a:120 miliona evra sa pristupnim saobraćajnicama, b: 460 miliona evra bez pilona c: 500 miliona evra sa vatrometom d: Milijardu evra bez pristupnih saobraćajnica i vatrometa), pa je u nedostatku opcije „pomoć prijatelja“, potražio pomoć poverenika za informacije od javnog značaja. Koji, opet, ne radi za Novu godinu.

    Na pitanje da li znaju kog materijala je najviše ugrađeno u Most na Adi, 54 posto ispitanika odgovorila je „betona“, dok 46 posto smatra „da se u Most na Adi ugradilo mnogo više ljudi nego betona“, što se tumači uticajem epskih narodnih pesama gde su se u gradnju mostova ugrađivali razni ljudi, pogotovo žene.

    Na pitanje: „Po čemu se Most na Adi razlikuje od Gazele?“, većina anketiranih je odgovorila da su ispod Gazele živeli Romi, a ispod Mosta na Adi živi Ciganlija.

    – Razlika je samo u političkoj korektnosti – zaključio je laički (p)lutajući reporter Studija B stacioniran ispod mosta, mada su se tim povodom zajedničkim saopštenjem već oglasile dvadeset dve nevladine organizacije sa zahtevom da se Ada Ciganlija odmah prekrsti u Ada Romanija. I da Dragan Đilas zbog ovog propusta usred Dekade Roma podnese ostavku.

    Udruženje pesnika Srbije (UPS), opet, saopštilo je da nije u redu što je predsednik Boris Tadić građane pozvao da pišu poeziju samo o Mostu kod Beške, dok je Most na Adi u poetskom smislu potpuno zapostavljen. A mnogo je veći izazov, jerbo nema bolje reči za rimovanje od reči „ada“.
    Zanimljivo, velika većina građana je na pitanje „Da li Most na Adi može da izdrži predstojeći smak sveta“, odgovorila potvrdno. Zato je 100 posto anketiranih građana Srbije bez Kosova i Metohije potvrdilo da će smak sveta 21. decembra 2012. dočekati na Mostu na Adi, gde će tim povodom, kako su godinu dana unapred najavili gradski oci, biti organizovan koncert Maje Gojković, Maje Marijane, Maje Nikolić, Maje Šerifović i drugih direktnih potomaka drevnih Maja.

    http://www.danas.rs/danasrs/kolumnisti/mostim_na_vodi.890.html?news_id=231388

  3. Varagić Nikola каже:

    Саопштење Двери: Корупција у медијима

    Поводом Извештаја Савета за борбу против корупције
    Став Двери о корупцији у медијима: Ко су уједињени медијски монополи?

    Београд, 10.01.2012

    Десило се нешто на српској политичкој сцени, у медијима и јавности на шта смо се већ нажалост привикли. Нико није желео ни да се осврне на Извештај о притисцима и контроли медија у Србији који је објавио Савет за борбу против корупције.

    У том извештају који је Верица Бараћ понудила као основ за разговор министарствима, Влади, медијима, а који је с њихове стране пропраћен потпуним прећуткивањем, од стране независног државног ревизорског тела откривено је оно о чему Двери непрестано говоре: да Србијом владају Уједињени монополи, у овом случају медијски.

    Нетранспарентност медијског власништва

    Обичним речником то значи да се међу 30 најзначајних медија у Србији за чак 18 не зна власник или се као власници појављују некакакве офшор компаније, што за циљ има да се прави власници медија сакрију и да се тиме од јавности прикрију и њихови интереси. Међу такве медије спадају и они са националном фреквенцијом: Б92, Радио Индекс, Прва ТВ, Роудстар радио, Авала, док су власници појединих медија високи функционери појединих странака.

    Међу једанаест националних емитера, девет је са нетранспарентним власништвом. Чињеница да се иза нетранспарентног власништва толиког броја медија заправо крију интереси њихових тајних власника, најбоље говори о актуелној медијској сцени Србије.

    Због тога је озбиљно питање на какво објављивање истинитих и објективних информација су спремни медији, који крију правог власника као своју највећу тајну?
    (Извештај о притисцима и контроли медија у Србији)

    Подсећамо да Закон о јавном информисању (члан 7) каже да се ради заштите начела слободне утакмице и плурализма идеја и мишљења, забрањује сваки вид монопола у области јавног информисања!

    Економски утицај државних институција на рад медија
    кроз различите типове буџетских давања

    Поједина министраства и министри – страначки функционери, користе буџетска средстава за личну и политичку промоцију. Тако је међу најскупљим кампањама и она „Очистимо Србију“ Министарства животне средине и просторног планирања, па тако нема емисије чију је продукцију платило Министарство у оквиру кампање „Очистимо Србију“, а да се у њој као актер не појављује министар Оливер Дулић и неко од функционера Демократске странке.

    Између осталих, Удружење грађана Егзит је за продукцију програма у кампањи „Очистимо Србију“, у 2009. години имало уговор вредан 23,6 милиона динара, а у 2010. уговор на 20 милиона динара!

    Ако је неко очекивао да ће се медији критички осврнути на чињеницу да Министарство стално доноси законе по хитном поступку, да Моравом плива 100 килограма опасног медицинског отпада, нити зашто неки бизнисмени граде и у заштићеним зонама националних паркова, наиван је. Јер, кроз акцију „Очистимо Србију“ добиће новац за рекламе, а ко још сече грану на којој седи?

    Државне институције у Србији издвајају велика буџетска средства на оглашавање и промоцију чиме се остварује лична и партијска промоција, која на годишњем нивоу, на узорку за 50 најзначајнијих институција, није мања од 15 милиона евра./…/

    Овде треба нагласити да министарства и државне институције које су надлежне за овакву врсту послова, које за њихово обаљање имају стручне кадрове и које за то добијају новац из буџета, те послове морају саме да обављају и за њих не смеју ангажовати никог другог. Тако је у конкретном случају Агенција за мала и средња предузећа, која је ангажовала Рингијер за поменута истраживања, иначе формирана како би се сама бавила истраживањем…(Извештај)

    Агенције за односе са јавношћу, маркетиншке и продукцијске агенције, које су углавном у власништву страначких активиста, или са њима повезаних особа, имају посебно важну улогу у финансирању медија, али и креирању њихове уређивачке политике.

    Очистимо Србију

    Значајно место на тржишту реклама и маркетинга имају агенције у којима удео у власништву има Драган Ђилас, градоначелник Београда и заменик председника Демократске странке. Ђилас је власник четвртине удела у маркетиншкој агенцији Multikom group, у којој је некада имао половину удела.

    „На основу података добијених од Трезора НБС, Савет за борбу против корупције утврдио је и да штампарија „Big print“, која је чланица Мultikom group, остварује директну пословну сарадњу са државним институцијама, међу којима има оних који се финансирају из буџета града Београда, чији је градоначелник управо Драган Ђилас“. (Извештај)

    Да ли има још неког ко у Србији не зна да је Срђан Шапер, власник агенције Мекен Ериксон групе која је радила кампање бројним министарствима и за још 103 буџетске институције, иначе доскорашњи члан председништва Демократске странке и неформални саветник председника Бориса Тадића?

    РТС као сервис политичких странака и владајућих елита

    РТС је одавно од јавног сервиса постао сервис политичких странака који плаћају грађани кроз ТВ претплату. У Извештају се види да се ни једној фирми не би толерисало такво кршење закона и правила пословања као што се толерише РТС-у.

    „Током рада на овом Извештају, посебно смо имали проблема са делом о јавном сервису, јер је руководство РТС-а месецима одбијало да достави документацију, коју је Савет за борбу против корупције тражио на основу Закона о достуности информацијама од јавног значаја. Ни до данас Савет није добио сву тражену документацију“.

    Истовремено, РТС не објављује јавно податке о пословању, остваривању програмске продукције, удела претплате и рекламе у приходима, расходе, плате запослених, начина доношења пословних и програмских одлука у управним телима и др.

    О спрези са већ приватним агенцијама, продукцијским кућама, о члановим Управног одбора да и не говоримо. Јавни сервис грађана, који ми и финансирамо, заправо је тајни сервис Тијанићевих интереса и политичара захваљујући којима опстаје на месту директора „Јавног сервиса европске Србије“.

    Уместо закључка: Шта ће Двери урадити у овој области

    И на крају, када прочитате 50 страница интегралне верзије Извештаја о притисцима и контроли медија у Србији који је објавио Савет за борбу против корупције, буде вам јасно зашто су га сви, од медија до новинарских удружења, прећутали.

    Ова спрега медија, њихових власника и финансијера који су неретко странци, политичара који су по правилу и нажалост домаћи, онда је јасно да Уједињене монополе који владају Србијом нисмо умислили и измислили.

    Зато Покрет Двери – ЗА живот Србије њих истиче као највеће народне непријатеље, предлажући мере за борбу против корупције у медијима и оздрављење српске медијске сцене:

    Законска решења неће дозволити да власник медија буде непознат, нити да странци буду власници медија у Србији, пошто су фреквенције јавно добро свих грађана.

    Враћање медијима улоге средстава јавног информисања уместо улоге политичких манипулатора коју сада имају.

    Појачати подршку локалним медијима у Србији уместо регионалним и глобалним.

    Ми смо против хиперпродукције ријалити шоуа и када будемо одлучивали у држави сви ријалити програми биће жестоко опорезовани и преиспитани, а средства на тај начин прикупљена уложена у културно-образовни и дечји програм путем конкурса.

    Омогућићемо веће укључивање српских заједница и њихових тема у региону и расејању у програме јавног медијског сервиса

    Отворићемо посебан спортски канал као трећи програм на јавном сервису.

    Информативна служба Покрета Двери – ЗА живот Србије

    http://www.dverisrpske.com/sr-CS/nasa-politika/saopstenja/2012/korupcija-u-medijima-saopstenje.php

  4. […] И Милошевић је изградио подземну станицу Вуков спомен… […]

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s

%d bloggers like this: